zaksiu 555 Opublikowano 18 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Dopiero co otrzymaliśmy zmiany wprowadzające nową mapę do gry – de_canals, a już Valve zdecydowało się na usprawnienie rozgrywki na niej. Zauważono także kilka błędów na mapach de_nuke oraz cs_assault. RÓŻNE: Dodano informacje w logach dotyczące końca freeztime'u oraz o oślepionych graczach. Używając mp_logdetail ustawionym na 3, będzie można teraz szybko wyrzucać graczom ekwipunek gdy opuszczą strefę kupowania. MAPY: Przemodelowano shadery, aby zapewnić lepsze oświetlenie oraz wspierać różne dodatki 1. Nuke: Sprawiono, że róg na zewnętrznym catwalku jest bryłą 2. Assault Naprawiono wiele miejsc użytkowych i boostów Naprawiono błąd, który powodował, że gracz poza wentylacją mógł widzieć gracza w wentylacji 3. Canals Naprawiono widoczne bloki bez tekstur pod mostem na CT Naprawiono kilka miejsc, gdzie bomba mogła utknąć gdy została tam wyrzucona Naprawiono chód po pikselach oraz niektóre miejsca, gdzie można było poruszać się w powietrzu Naprawiono spawn w tunelach podczas DeathMatchu Naprawiono podkładanie bomby na parapecie na B Naprawiono brakującą kolizję na skrzynce z narzędziami za bombsitem B źródło: esportnow.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogen Dogen 2 728 Właściciel Opublikowano 18 Marca 2017 Właściciel Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2017 Hej! Nie widzisz zawartości tego postu? Zaloguj się lub Zarejestruj nowe konto, aby korzystać ze wszystkich dostępnych funkcji! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi